Míčky z obchodního řetězce? Jsou hitem a vyprodané
Costco, jeden z největších amerických maloobchodních řetězců, se vrhl do nového odvětví - začal prodávat golfové míčky vlastní privátní značky. A za méně než dva měsíce se tyto míčky staly takovým hitem, že jsou vyprodané. Sklad zůstal prázdný. Ekonomický časopis
Costco, jeden z největších amerických maloobchodních řetězců, se vrhl do nového odvětví - začal prodávat golfové míčky vlastní privátní značky. A za méně než dva měsíce se tyto míčky staly takovým hitem, že jsou vyprodané. Sklad zůstal prázdný.
Ekonomický časopis Forbes informuje, že míčky Kirkland se staly tak populárními, že opravdu žádné skladem nezbyly. Pokud plánujete, že si před Vánocemi ještě nějaké pořídíte, možná budete mít štěstí, protože společnost Costco označila 20. prosinec za datum, kdy dojde další zásilka a zboží bude doplněno.
Ani to ovšem neznamená, že jich budete moci koupit pořádnou zásobu, protože každý obchod bude dodržovat striktní limit dvou balení po 24 kusech na jednoho zákazníka. Ano, míčky Kirkland jsou tak žádané, že se prodávají na příděl.
Co je ještě bláznivější? Současný nedostatek míčků vytvořil "černý trh". Forbes informuje, že na aukčních portálech typu eBay jsou nabídky míčků Kirkland za trojnásobnou cenu oproti té původní z maloobchodního řetězce (tedy 14,99 dolarů za 24 kusů) a fungují. To znamená, že lidé platí sumu, za jakou by pořídili PRO V1 (špičkový míček od Titleistu), za míček Kirkland. S jeho unikátním jádrem zvyšujícím rychlost rány.
Před tím, než se tomu začnete smát, sluší se podotknout, že Kirkland schválila USGA (Americká golfová asociace) a vyrábí se třetí stranou v Jižní Korei. A hlavně mají úchvatná hodnocení. Například MyGolfSpy je ohodnotil deseti bodů z deseti.
Otázkou tak nezůstává, proč dělá Costco golfové míčky, ale proč s tím nezačal mnohem, mnohem dříve?
Komentáře (0)