KLÁRA SPILKOVÁ: Rváčka
KLÁRA SPILKOVÁ UŽ NĚKOLIKRÁT DOKÁZALA, že nikdy nic nevzdává. Snad už od svých deseti let měla v očích to, co mají jen rození bojovníci – odzbrojující pohled vítěze. Kolikrát už svým soupeřkám ukázala, že se bude o nejlepší výsledek prát od samého začátku a nic nebude rozhodnuto, dokud míček nezapadne do poslední jamky. Její tah na branku v kombinaci s charakterovými vlastnostmi z ní dělá horké zboží nejen z pohledu hry, ale také partnerů.
Není tak žádnou náhodou, že o ni projevily zájem velké globální korporace. I proto od letošního května startuje kampaň a dlouhodobá spolupráce se švýcarskou pojišťovací společností – ta si ji vybrala jako jedinou ambasadorku, která bude logo YOUPLUS prezentovat ve všech zemích, v nichž firma působí. Vedle globálních společností, jako jsou KPMG, Titleist/FootJoy, Volvo nebo Bogner, tedy bude Klára Spilková na svém tričku nosit další velkou celosvětovou značku. Pomalu se tak stává světovou hráčkou, která už dávno překročila hranice naší malé republiky.
Snad symbolicky, snad jako důkaz, jak může silný partner dodat hráči sebevědomí, dokázala poprvé s logem nového partnera na oblečení a poprvé po vstupu na LPGA Tour projít na Havaji cutem, obsadit skvělé 32. dělené místo a připsat si první důležité body do celoročního žebříčku. „Každý začátek má své kouzlo,“ říká CEO společnosti YOUPLUS Ľubor Vrlák a jedním dechem dodává: „Klára má v sobě něco, čemu říkáme esence mistrů, umění namíchat ten správný poměr sebevědomí a pokory. To, co přesně vystihuje naši značku.“
Spilková ale dnes není jen přitažlivým marketingovým produktem pro velké společnosti. Pro menší partnery se dlouhodobá spolupráce změnila v osobní vztah. „Je to normální fajnová holka, žádná namyšlená celebrita,“ říká o ní Radek Pokorný, zakladatel skupiny lifestylových značek ENGINE, který Kláru podporuje od jejích začátků, a upřesňuje: „Dnes je naše podpora víc i srdeční záležitost – láska k jejím lidským vlastnostem.“
Je to svým způsobem pochopitelné. Spilková se umí stejně dobře poprat o výsledek na hřišti, jako dokáže svým vystupováním oslovit obchodní partnery. Umí brát, ale umí i vracet, třeba na turnajích pořádaných partnery nebo při charitativních akcích pro dobrou věc. I přes svůj mladý věk dokáže být na jedné straně profesionálkou, na druhé straně zůstává člověkem, který si umí najít čas pro druhé. Je to rváč, který nechce promarnit žádnou z nabízených šancí.
CELÝ ČLÁNEK naleznete v květnovém vydání magazínu GOLF DIGEST C&S, které vyšlo ve čtvrtek 2. května 2019.
Komentáře (0)