Petr Žák se stává novým marketingovým manažerem české golfové jedničky Kláry Spilkové, čerstvě deváté na turnaji TERRE BLANCHE LADIES OPEN. „Mojí povinností je zajistit Klárce, aby se nemusela zabývat běžnými věcmi a mohla se věnovat jenom hře. Letošním cílem je
Petr Žák se stává novým marketingovým manažerem české golfové jedničky Kláry Spilkové, čerstvě deváté na turnaji TERRE BLANCHE LADIES OPEN. „
Mojí povinností je zajistit Klárce, aby se nemusela zabývat běžnými věcmi a mohla se věnovat jenom hře. Letošním cílem je účast Kláry na americké túře. Na tento rok počítáme s nákladem pět až sedm milionů korun a možnosti účasti na některém z turnajů v USA,“ upřesnil Žák pro pga.cz. Spilková získává díky Žákově pomoci prestižní sponzory, včetně nadnárodní poradenské společnosti KPMG. Pražská rodačka je jejím čtvrtým globálním ambassadorem, zařazuje se tak po bok Stacy Lewisové, Paula Dunnea a hlavně legendárního Američana Phila Mickelsona. Dalšími novými sponzory Spilkové (ti staří jako Volvo či Bogner zůstávají) jsou Raiffeisenbank, Czech Tourism, Hlavní město Praha a AXA.
Komentáře (0)